Telefon/sms segera
PELBAGAI KOLEKSI SEPERTI FOSIL TERAS KAYU,TERAS KAYU,GELIGA,PERMATA UNTUK DIMAHARKAN.SEMUA BARANGAN YANG DIMAHARKAN ADALAH ASLI DAN BUKAN DARI BARANGAN TIRUAN YANG DICIPTAKAN UNTUK MENGAMBIL KESEMPATAN KE ATAS PEMBELI DAN MENGAMBIL KEUNTUNGAN SEMATA-MATA TAPI BERKONGSI MINAT DENGAN ANDA SEMUA.APA YANG KAMI PEROLEHI ADALAH HASIL DARI PENCARIAN KAMI MENJELAJAH GUNUNG-GANANG,BUKIT-BUKAU,HUTAN RIMBA SERTA GUA-GUA YANG TERDAPAT DALAM NEGARA DAN LUAR NEGARA.INSYALLAH BARANGAN KAMI TIDAK BERPUAKA TETAPI MENGANDUNGI HIKMAH DAN KHASIAT DENGAN IZIN ALLAH SWT "TIDAK SIA-SIA SESUATU CIPTAAN ALLAH SWT MELAINKAN ADA HIKMAH DAN KHASIAT DISEBALIKNYA" WALLAHUALAM

Wednesday 1 April 2015

:KOLEKSI PELIK TERBAIK:Fosil Batu Pelik





Fosil batu pelik ini dijumpai di dalam salah sebuah gua di dalam daerah Kelantan,masa mula-mula jumpa saya pun berasa pelik akan batu ini lalu saya bawa pulang,apa yang dapat saya nyatakan di sini ada juga dah di kalangan peminat yang selalu berurusan dengan saya telah memakainya dan antara pengalaman mereka yang telah memakainya adalah salah satunya untuk masalah rumah tangga iaitu masalah kebatinan disamping itu jua ia juga boleh dijadikan ikhtiar perubatan seperti menghalau dan mengelakkan gangguan berupa sihir seperti rasa mencucuk-cucuk sekitar tubuh badan contoh rasa mencucuk di tapak kaki,lengan,dada dan sekitar tubuh badan,untuk keharmonian rumah tangga,untuk tenaga kelakian

STATUS:- TAWARAN DI BUKA


No comments:

Post a Comment